Labels

Sunday, September 22, 2013

Admitted..

Sudah 3 hari 3 mlm aku admitted kat HTAR KLANG...sebabnya aku sakit perut bawah rusuk sebelah kanan...mula tu aku dah pergi ke klinik and doctor cakap gastric je..tp bila balik umah makan ubat gastric pun still sakit lagi so, aku ajak suami ke hospital. lepas checkup doctor cakap maybe ada batu karang dalam hempedu. So, untuk mengesahkan doctor ambik darah untuk ujian..hampir lima jam aku tggu doctor panggil nombor aku balik. Sepatutnya hanya 3 jam je masa kena tggu untuk result darah. Rupanya ada sedikit masalah dengan darah aku..something dalam darah yang menunjukkan fungsi hati terganggu..adus..penyakit lain plok timbul...huhu
Sampai skrg aku masih lagi Kat ward...harap2 esk dapat blk..huhuuhu
Doakan aku ye..

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger